Jak wykonać zamówienia w sklepie Czarnomscy?

Zamówienia można dokonać w dowolnym, odpowiedającym Państwu momencie dnia, 24 godziny w ciągu doby, 7 dni w tygodniu. Są one przyjmowane za poocą serwisu, wiadomości mailowej, czy kontaktu telefoniczego. Zamówienia rozpatrywane zostaną najpóżniej dzień roboczy po złożeniu (w przypadku, gdy zostały złożone w soboty, niedziele i święta, bądź w dni robocze po godzinie 16.00). Rozpoczęcie transakcji świadczy o akceptacji Regulaminu Sklepu internetowego, zasad zakupu i zwrotu towaru, a także wysyłki paczki do użytkownika. Pracownicy rozpatrują wiadomość biorąc pod uwagę poprawność, a także rzeczywistą możliwość jego realizacji. W przypadku niedostępności towaru firma Czarnomscy, zastrzega sobie możliwość indywidualnego ustalenia terminu dostawy do klienta. Gwarantujemy błyskawiczną realizację zamówienia, która rozpocznie się nie póżniej jak w następnym dniu roboczym, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy, bądź autoryzacji karty płatniczej lub kredytowej. Mając doczynienia z sytuacjami budzącymi obawę sklep ma prawo do weryfikacji zamówienia oraz odstąpienia od zrealizowania zakupu. Również klient może zmienić swoje zamówienie do momentu potwierdzenia przez sklep przystąpienia do realizacji oraz wycofania zamówienia za pośednictwem kontaktu mailowego.

Sklep internetowy informuje o swojej gotowości do realizacji za pomocą wiadomości mailowej do klienta, dostawa odbywa się za pomocą wybranej firmy kurierskiej, jej koszt spoczywa na kupującym.

Termin otrzymania zależny jest od firmy kurierskiej, jednak nie powinien przekroczyć on 2 dni roboczych. Klient zobowiązany jest do weryfikacji towaru podczas odbioru i zgłoszenia ewentualnej reklamacji kurierowi, a także spisania protokołu niezbędnego do przystąpienia do reklamacji. Odbiór produktów należy potwierdzić pisemnym pokwitowaniem,

Zapraszamy do naszego sklepu!